п`ятниця, 26 квітня

У Львові таки погодили відновлення Пелчинського ставу та реорганізацію найгіршого перехрестя Львова

Детальний план території передбачає також реконструкцію найскладнішого у Львові перехрестя та створення LЕМ Station на території старого депо

У п’ятницю, 6 липня, виконавчий комітет Львівської міськради погодив детальний план території в районі вул. Вітовського, Сахарова та Болгарської, який передбачає відновлення Пелчинського ставу, створення інноваційного простору на території старого трамвайного депо та реконструкцію однієї з найскладніших у Львові транспортних розв’язок, пише zaxid.net.

Спущений Пелчинський став. Фото 1921 року

Спущений Пелчинський став. Фото 1921 року

Детальний план території охоплює частину вул. Вітовського, вул. Героїв Майдану, Коперника та найскладніше для руху транспорту у Львові перехрестя цих вулиць з вул. Сахарова і Нечуя-Левицького.

На вул. Вітовського ДПТ передбачає відновлення історичної водойми –Пелчинського ставу, для чого необхідно буде змінити розташування проїзної частини та трамвайної колії, змістивши її у бік цитадельної гори.

Оновлений Пелчинський ставок

Оновлений Пелчинський ставок

Запланована також масштабна реконструкція транспортної роз’язкина перехресті вул. Сахарова – Вітовського – Коперника – Нечуя-Левичцького – Героїв Майдану. Зокрема, передбачене продовження односторонньої трамвайної колії по вул. Коперника так, щоб трамваї з вул. Княгині Ольги могли їхати в центр через вул. Коперника – Дорошенка, та облаштування повороту колії з вул. Сахарова на вул. Нечуя-Левицького, що дозволить трамваям у разі ДТП на маршруті не стояти на перехресті і їхати на залізничний вокзал.

Пелчинський став і Цитадель у 1893 році

Пелчинський став і Цитадель у 1893 році

Зміни в русі на перехресті стосуватимуться й автомбільного транспорту, однак детальна організація руху ще розробляється. Водночас під час розробки ДПТ проектанти відмовились від попередніх планів будівництва додатково проїзду біля Парку культури та облаштування кільцевої роз’язки на перехресті.

Пелчинський став (1850 р.)

Пелчинський став (1850 р.)

Крім того, поблизу цього перехрестя ДПТ передбачає перетворення старого трамвайного депо на інноваційний простір LЕМ Station. Недіючий музей техніки, згідно з документацією, залишається у одному з ангарів.

Позаду трамвайного депо, між вул. Сахарова і Героїв Майдану, ДПТ передбачає будівництво котеджів.

Пелчинська військова купальня. Поштівка до 1914 року

Пелчинська військова купальня. Поштівка до 1914 року

Зазначимо, що остаточно затвердити детальний план території мають депутати під час засідання сесії ЛМР.

Вулиця Пелчинська (нині Вітовського), праворуч споруди купальні. Фото початку XX сторіччя

Вулиця Пелчинська (нині Вітовського), праворуч споруди купальні. Фото початку XX сторіччя

Новини від "То є Львів" в Telegram. Підписуйтесь на наш канал https://t.me/inlvivinua.