Вівторок, 23 квітня

Топ 10 модних італійських брендів

Італія – унікальна країна, що стала батьківщиною для багатьох відомих брендів. Саме лейбли «Made In Italy» диктують сьогодні основні модні тенденції в світі. Давайте знайомитися з найвідомішими компаніями стилю та краси в наступному матеріалі.

1. Emporio Armani
«Батьком» культового є італійський модельєр і підприємець, один з найбагатших людей Італії – Джорджо Армані. Він народився в 1934 році в містечку П’яченца. Батьки Армані мріяли, аби він став лікарем. Тому він почав навчання в медичному інституті, але згодом усвідомив, що бажає присвятити себе моді, і покинув медицину. Його кар’єра в світі високої моди розпочалася в 1961 році, коли він влаштувався асистентом до відомого кутюр’є Італії Nino Cherruti. Він пропрацював у Ніно шість років, допомагаючи йому створювати одяг для чоловіків. Джорджо було майже сорок років, коли він зважився заснувати власну справу. Йому довелося продати автомобіль і зайняти грошей у знайомих, але він все ж домігся свого. В 1974 році він створив бренд Armani, який приніс йому величезний успіх. Лінія Emporio Armani, яка вперше була випущена в 1981 році, включає в себе жіночий і чоловічий одяг, аксесуари та ювелірні вироби. Крім того, в цій лінії випускаються годинники. Зараз у Emporio Armani близько 150 бутиків по всьому світу. У деяких містах світу вони поєднані з квітковими, книжковими або навіть кондитерськими магазинами, також оформленими в стилі Armani. Emporio Armani обирають люди, які цінують якість, стиль і красу.

2. Prada
Спочатку нині відома компанія мала назву Fratelli Prada («Брати Прада»). Вона була заснована в 1913 році Маріо Прада. У 1978 році онука Маріо Міучча Прада прийняла у спадок фірму з виготовлення шкіряних виробів та вирішила зробити усю продукцію на рівні класу люкс. В 1989 році Міучча Прада запустила пілотну лінійку готового одягу. Зараз Prada відкриває бутіки в містах та країнах по всьому світу. Взуття для жінок та чоловіків стало ключовою складовою іміджу зірок шоу-бізнесу і прихильників моди, а аксесуари досі користуються великим попитом. Емблема Prada у вигляді трикутника є взірцем високого статусу в Європі і Північній Америці. Однією з особливостей бренду Prada – бажання зберегти традиції. Так, вся продукція, яка випускається під лейблом, виключно коштовна. Коли виникла потреба створення лінійки бюджетного одягу для молоді, було прийнято рішення про створення нової марки. Так, в 1992 році з’явився бренд Miu Miu. Сьогодні, бренд Prada – це ознака успіху та благополуччя. Над проектуванням багатьох магазинів компанії працювали відомі архітектори. Про неймовірний успіх Prada свідчіть те, що саме ця марка тримає першість за кількістю підробок.

3. Loriblu
Loriblu – популярний бренд Італії, що є уособленням модних традицій цієї країни. На фабриці бренду функціонують чотири напрями, на кожному з яких виробляється певний тип продукції – від вишуканих вечірніх туфель до практичних чобіт. Важливою особливістю Loriblu є те, що всі виробничі складові, від створення ескізу і закупівлі сировини до пакування, відбуваються в Італії. За дизайн і креативну складову марки відповідає Граціано Кукк, а його дружина Аннаріта Пілотті займається комерційною частиною бізнесу. Якість контролюється на всіх етапах: від проектування колодки до пакування. Ремісничі традиції переходять у спадок в середині сім’ї, оберігаються секрети виробництва, що дозволяє зберігати найкраще з досвіду століть. В 2015 році, марка відзначила 40 років плідної роботи. «Ми починали в невеликому гаражі нашого будинку, де Граціано працював над створенням перших пар ремісничим способом, – згадує Аннаріта Пілотті. – Все виготовлялося виключно вручну».
Сьогодні Loriblu – це бренд зі світовим визнанням, а його власниця Аннаріта Пілотті – почесний член Загальної конфедерації італійської промисловості. В асортименті представлені: чоловіче та жіноче взуття, аксесуари, парфумерія.

4. Salvatore Ferragamo
Майбутній маестро мод, Сальваторе Феррагамо мріяв не про славу і багатства, а про те, щоб зробити взуття дуже зручним, зберегти його чарівність і красу. В один прекрасний день режисер Сесіль де Мілль замовив у Сальваторе 100 пар чобіт для створення вестерну. І то, як майстер виконав свою роботу, замовнику дуже сподобалось. Це стало початком для великої кількості замовлень. Саме Феррагамо впровадив в своє взуття спеціальні металеві пластини – геленокі, які підтримували склепіння стопи і знижували навантаження. Всього в його діяльності було відзначено понад 300 патентів, серед яких знайдеться безліч цікавих рішень, які до сих пір залишаються на піку популярності. На сьогоднішній день випускається не тільки взуття і сумки, але і безліч інших виробів, аксесуари, годинники, одяг прет-а-порте, а також – парфумерія для чоловіків і жінок. Вся продукція відноситься до преміум класу і не вимагає помпезної реклаим, їй досить залишатися в центрі уваги. А той, хто один раз спробує щось подібне, вже ніколи не випустить Salvatore Ferragamo зі свого серця.

5. Moschino
Італійський дизайнер Франко Москіно, засновник бренду Moschino, бунтар і «великий баламут» світової моди, пропонував ставитися до одягу з гумором та іронією. Екстравагантність, артистизм, яскравість і неординарність – всі ці якості притаманні кожному творінню великого кутюр’є.
У 1971 році він потрапляє до Джанні Версаче і цілих 6 років працює у нього, ілюструючи рекламні кампанії і вбираючи в себе сутність світу моди зсередини. Наступною сходинкою кар’єри Франко Москіно стало місце дизайнера в Будинку моди Cadette. І в 1983 році Франко відкриває власний бренд Moschino. З самого початку він працює в тандемі зі своєю коханою і музою Росселли Джардіні. Розроблюючи дизайн, Франко Москіно не орієнтувався на загальні смаки, а робив ні на що не схожі колекції з найнеймовірними принтами і декором. Яєчня на спідниці, сукні-ялинка, жакет з кришками – це лише мала частина фантазії кутюр’є. Саме він створив кращу за показниками продажів колекцію одягу, з доходом понад 200 мільйонів доларів.
Після раптової смерті Франко, управління модним будинком взяла на себе Росселла Джардіні. Вона продовжила справу свого коханого чоловіка, талантом і поглядами якого за життя захоплювалася, зумівши зберегти іронію, оптимізм, гумор і ексцентричність в наступних колекціях марки.

6. Versace
Шлях бренду до модного олімпу почався 2 грудня 1946 року, коли в сім’ї професійної кравчині Франчески Версаче з’явився син, який отримав ім’я Джанні. Разом з матір’ю, хлопчик провів більшу частину свого дитинства в швейній майстерні. Згодом Джанні скаже, що завдяки матері він мав змогу не тільки спостерігати, а й відчувати як правильно повинна лягати тканина. Одного разу, в ательє, де він працював, зателефонував заможний бізнесмен і запропонував співпрацю талановитому юнакові. У 1978 році йому вдається відкрити власну компанію. Перша колекція одягу для прекрасної статі від модельєра виражала примхливість і сексуальність жіночої натури. Версаче представляв свої вироби так, що вони забезпечували кожен раз нову хвилю популярності та слави. Кожен показ представляв собою фєєричне шоу, гостями якого були відомі представники Голівуду. Після раптової смерті Джанні Версаче, управління будинком мод взяла в свої руки його сестра Доннателла. Саме вона продовжує розвивати розпочату її братом справу, і тримає планку законодавця сучасної фешн індустрії.

7. Patrizia Pepe
Італійський бренд Patrizia Pepe почав своє існування в 1993 році у Флоренції завдяки двом талановитими дизайнерами – Патриції Бамбі і Клаудіо Орреа. Молоді люди вирішили створити нову модну марку, розраховану на яскравих дівчат, які люблять експерименти. Назва фірми складається з імені Бамбі та італійського слова “pepe”, що перекладається як “перець”. Протягом десяти років, бренд створював виключно жіночий одяг. В одязі бренду Patrizia Pepe поєднується вишуканість, елегантність, романтика, свіжість, неординарність, але, при цьому всі вироби відрізняються оригінальною простотою, тому привертають до себе захоплені погляди. Перша чоловіча колекція вийшла в 2005 році і мала приголомшливий успіх, з лишком виправдавши всі надії і очікування шанувальників цього бренда. На сьогоднішній день марка Patrizia Pepe виробляє не тільки одяг для чоловіків і жінок, але і дитячий одяг, нижню білизну, взуття, купальники , прикраси та аксесуари.

8. John Galliano
Король кітчу і авангарду, Джон Гальяно по праву вважається одним з найбільш феєричних модельєрів нашого часу. Коли йому було всього шість років, батьки вирішили переїхати до Лондона. Там майбутній великий кутюр’є завершив коледж мистецтв св. Мартіна. На початку 90-х років Гальяно покинув Лондон і перебрався до Парижу. У березні 1994 року, Гальяно створив колекцію, просочену екстравагантної розкішшю. В 1995 році він очолив лінії haute couture і pret-a-porter будинку Givenchy, а в 1996 році він вже став художнім керівником Будинку Christian Dior. Він відкрив світові юних моделей: Кейт Мосс, Крісті Терлінгтон і Наомі Кемпбелл. Для створення нової колекції John Galliano завжди повністю змінюється сам. «Одяг – це можливість самовираження і складова частина творчого процесу, – говорить він. – Я приймав на себе ролі як продавця авто, так і цигана або матадора ». John Galliano вважає, що модельєр повинен поєднувати в собі вишуканий смак і деяку театральність.

9. Hugo Boss
Компанія була заснована Хуго Босом в 1923 році. Спочатку він виробляв тільки робочий одяг – комбінезони та плащі, а пізніше – різну уніформу. З приходом до управління онуків Боса, марка зайнялася виготовленням чоловічих костюмів, які принесли їй славу. У 1984 році асортимент продукції розширився, і в нього увійшли спортивні чоловічі сорочки, бавовняні футболки, трикотажні вироби та косметика. Компанія вийшла на міжнародну арену як спонсор автомобільних гонок Формули I, а також змагань з тенісу і гольфу. Незмінним дизайнером залишається Вернер Балдессаріні, який створив знаковий костюм від BOSS, одягнувши в льон Європу і Америку, зробивши компанію одним із законодавців чоловічої моди. Обсяги продажів компанії Hugo Boss вже в минулому столітті досягли майже 1 мільярда марок ФРН. У 1993 році відбулася міжнародна презентація трьох нових торгових марок: HUGO Hugo Boss, BOSS Hugo Boss і BALDESSARINI Hugo Boss. На сьогоднішній день продукція компанії HUGO BOSS продається, як мінімум, в 6102 магазинах в 110 країнах світу.

10. Cesare Paciotti
Італійський бренд Cesare Paciotti носить ім’я свого засновника Чезаре Пачіотті. Його батьки, Сесілія і Джузеппе Пачіотті, володіли фабрикою з виробництва взуття під маркою «Paris», і тому Чезаре ще з ранніх років познайомився з усіма подробицями цього ремесла. Закінчивши інститут мистецтв в Болоньї, Чезаре отримує управління компанією від свого батька. В 1980 році Чезаре створює власну компанію Cesare Paciotti, в якій втілює всю любов до красивого і незвичайного взуття, яскравих і помітних деталей. Так з’являється на світ його перша колекція чоловічого взуття, яка одразу ж викликала справжній фурор серед іменитих дизайнерів. На початку 90-х років, Чезаре вирішується на черговий серйозний крок і запускає жіночу колекцію взуття. І якщо спершу вона була нечисленна і несла в собі істотний вплив чоловічих моделей, то вже незабаром жіноче взуття Cesare Paciotti вигідно вирізнялося великою кількістю оригінальних і стильних деталей, витонченим фасоном, наявністю в більшості випадків високих підборів і безсумнівною сексуальністю. Сesare Paciotti – це завжди першокласна якість, витончені моделі, яскраві та оригінальні деталі, які роблять взуття цієї марки неповторним і завжди актуальним.

Новини від "То є Львів" в Telegram. Підписуйтесь на наш канал https://t.me/inlvivinua.