За рік аварійна служба «Львівгаз» відреагувала на понад 25 тис. заявок споживачів

У 2015 році бригади аварійної служби ПАТ «Львівгаз» здійснили понад 25 тисяч виїздів на виклики споживачів Львівської області. Найчастіше звернення були пов’язані із виникненням запаху газу або порушенням правил використання блакитного палива у побуті. Окрім того, впродовж року служба опрацювала майже 130 викликів на підозру про замінування.

 

Сьогодні на території Львівської області працює 31 аварійна бригада, автопарк якої був оновлений десятьма сучасними машинами марки Volkswagen Transporter. Машини укомплектовані радіозв’язком, інструментами та іншими сучасними технічними засобами. У кожній машині також встановлена система GPS-навігації, яка власне дозволяє диспетчеру відслідковувати місце перебування автомобіля та визначити найближчу до аварійної ситуації бригаду, яка зможе прибути в найкоротші терміни.

 

«Найбільша кількість викликів пов’язана з порушенням правил використання газу та припадає на холодну пору року. Тому хотіли б акцентувати споживачам на необхідності дотримуватися елементарних правил використовуючи газ. Також великий пік викликів ми спостерігаємо в окремих районах, які розташовані неподалік газорозподільних станцій. Коли на станціях проходить одоризація газу. В такий час споживачі можуть відчувати його запах, відповідно звертаються на аварійну. Однак, за результатами виїзду виклик не підтверджується» – сказав головний інженер «Львівгазу» В’ячеслав Іванченко.

 

Кожен телефонний дзвінок, який надходить на короткий номер «104» записується на електронні носії та ретельно опрацьовується спеціально підготовленими диспетчерами. Під час прийому заявки вони аналізують ситуацію та її ступінь загрози. Споживачу проводиться відповідний інструктаж як діяти в тій чи іншій ситуації, що дозволяє попередити виникнення загрозливої ситуації до того, як аварійна служба приїде на місце виклику.

 

«Щоб оперативно приймати виклики споживачів та надавати кваліфікований інструктаж нами було створено центральну диспетчерську службу. Сюди надходять звернення від споживачів усієї області. Диспетчер, який приймає виклик з допомогою спеціальної програми може бачити рух усіх аварійних автомобілів та контролювати їх від моменту отримання заявки до прибуття» – розповів В’ячеслав Іванченко.

 

Для підтримання високого рівня кваліфікації працівників служби «104» компанія «Львівгаз» щороку проводить тренування бригад. Зокрема, відпрацьовуються дії диспетчера, оперативність доїзду до місця виклику, швидкість ліквідації аварії та вміння надавати невідкладну допомогу. За їх результатами оцінюється підготовка працівників та виявляються проблемні питання над усуненням яких компанія працює в подальшому.

Новини від "То є Львів" в Telegram. Підписуйтесь на наш канал https://t.me/inlvivinua.