Конкретних проектів щодо створення канатної дороги наразі ще немає, але є ініціатива від мешканців Підзамче облаштувати канатну дорогу до Високого Замку.
Про це 19 грудня повідомив головний архітектор Львова Юліан Чаплінський на зустрічі з приводу доцільності та можливості появи у місті канатної дороги.
За словами Юліана Чаплінського, зараз важливо ознайомитися з думкою експертів: чи це реально, чи ні. Лише потім відбуватиметься пошук інвесторів.
Під час зустрічі головний архітектор Львова зазначив, що є доручення від міського голови Львова Андрія Садового щодо створення робочої групи, яка досліджувала б це питання.
Що кажуть експерти?
Власник компанії «Doppelmayr» Міхель Допельмаєр, який є одним із світових експертів у розвитку мобільності у містах вважає, що прокласти канатну дорогу у Львові можливо.
Для реалізації проекту треба було б до 10-ти кабінок та 10-15 осіб, які б обслуговували канатну дорогу.
«В Україні немає канатних доріг. Львів стане «туристичною Меккою», якщо зробить це», – каже Міхель Допельмаєр.
Скільки коштуватиме проект?
Наразі невідомо. За словами Валерія Яшина, менеджера з продажів компанії, усе залежить від того, наскільки кабінки будуть далеко один від одного.
“На ціну також впливатиме інфраструктура навколо, дизайн кабінок, їх кількість, протяжність лінії”, – зазначив Валерій Яниш.
Нагадаємо, раніше у Львові обговорювали ідею створити канатну дорогу, яка мала б з’єднувати центр міста із Стрийським парком.
Як раніше писав 032.ua кілька років тому у Львові була спроба облаштувати канатну дорогу у парку «Знесіння». Тоді встановлення двох станцій тролейної переправи завдало збитків на 13 481 гривню. Зокрема, було знято шар ґрунту, пошкоджено трав’яний покрив, незаконно зрізано та пошкоджено дерева.