Оприлюднені 3D-візуалізації проектів реконструкції вулиці Бандери у Львові

Один з трьох проектів оберуть на початку 2017 року

У Львові завершують обговорення трьох варіантів реконструкції вулиці Бандери. За результатами обговорень у січні 2017 року оберуть один варіант. Реконструкцію вулиці, довжина якої становить понад кілометр, планують розпочати у другій половині 2017 року.

«У межах проекту «Вулиця для всіх» ми користуємося німецьким досвідом планування. У Німеччині дуже важливе залучення мешканців до обговорення проекту. Ми вважаємо, що результат планування буде набагато кращим, якщо проектанти знають про інтереси мешканців», – розповів експерт з міського планування «Інституту міста» Штефан Гебі.

Відтак, проектанти вже провели низку зустрічей з мешканцями. «Ми зустрічалися з мешканцями, Львівською асоціацією велосипедистів, водіями, еклогами, провели чотири Urban-cafe. Адже мета проекту – створити прецедент із залученням мешканців до планування», – наголосила менеджерка проектів «Інституту міста» Ірина Кривенчук.

Зараз розглядають три варіанти реконструкції вулиці. «Ми напрацювали три варіанти планування вулиці, зробили ескізи вулиці та 3D-візуалізацію. Крім того, «Львівська політехніка» провела дослідження транспортних, пішохідних і велосипедних потоків та паркування. При проектуванні інших вулиць досліджували лише транспортні потоки. А це дослідження включає інтереси всіх учасників руху», – наголосив керівник відділу стійких транспортних систем ЛКП «Львівавтодор» Ігор Могила.

Варіант №1: дві смуги для транспорту, велосмуги та широкі тротуару

Варіант №1: дві смуги для транспорту, велосмуги та широкі тротуару

Перший варіант передбачає лише дві смуги руху, які будуть спільними для громадського транспорту та автомобілів. Там також заплановані дві велосмуги на дорозі, збереження дерев та облаштування паркомісць між деревами та широкі тротуари. У цьому варіанті велосмуги будуть підніматися в місцях зупинок громадського транспорту так, щоб посадкова платформа була на одному рівні з входом до трамваїв.

Варіант №1: припідняті велосмуги на зупинках громадського транспррту

Варіант №1: припідняті велосмуги на зупинках громадського транспррту

«Виділених смуг для громадського транспорту тут не буде. Проте ми намагаємось так запроектувати вулицю, що і автомобілі, і трамваї їхатимуть вулицею з однаковою швидкістю – близько 50 км/год.», – зазначив директор ЛКП «Інститут просторового розвитку» Олег Шмід.

Варіант №1: велосмуги на дорозі

Варіант №1: велосмуги на дорозі

Варіант №1: організація руху

Варіант №1: організація руху

Другий варіант передбачає збереження дерев і разом з тим розширення проїжджої частини з 11 до 12 метрів, облаштування чотирьох смуг руху – двох по центру вулиці для громадського транспорту і двох для автомобілів по краях вулиці. На зупинках громадського транспорту автомобільні смуги підніматимуться до рівня посадкових платформ. Окремих велосмуг у цьому варіанті не передбачено.

Варіант №2: чотири смуги для транспорту та відсутність велодоріжок

Варіант №2: чотири смуги для транспорту та відсутність велодоріжок

Варіант №2: припідняті автомобільні смуги на зупинках громадського транспорту

Варіант №2: припідняті автомобільні смуги на зупинках громадського транспорту

Варіант №2: велосипедисти їздитимуть по дорозі

Варіант №2: велосипедисти їздитимуть по дорозі

Варіант №2: організація руху

Варіант №2: організація руху

У третьому варіанті заплановані три смуги для руху – одна спільна смуга для всіх видів транспорту в напрямку центру і дві смуги від центру – одна для автомобілів, друга для громадського транспорту. У цьому варіанті заплановане зрізання дерев та висадка нових, а також облаштування велодоріжок на тротуарах.

Варіант №3: три смуги руху, зрізання дерев та велодоріжки на тротуарах

Варіант №3: три смуги руху, зрізання дерев та велодоріжки на тротуарах

Варіант №3: зупинка громадського транспорту

Варіант №3: зупинка громадського транспорту

Варіант №3: дві смуги з центру і одна в центр

Варіант №3: дві смуги з центру і одна в центр

Варіант №3: організація руху

Варіант №3: організація руху

Найімовірніше бруківку на вул. Бандери замінять на асфальт. «Там, де їдуть автомобілі, має бути асфальт, бруківкою замостимо паркомісця. Таким чином вони будуть відокремлені від проїжджої частини не лише розміткою, а й дорожнім покриттям», – зазначив Ігор Могила.

Потребу в заміні бруківки на асфальт проектанти пояснюють тим, що від проїзду автомобілів по бруківці вулиця стає надто шумною.

Крім того, на вулиці планують облаштувати кілька громадських просторів. Зокрема, біля пам'ятника Степанові Бандері.

За словами менеджера проекту Максима Терлецького, обговрення всіх проектів завершать у грудні під час зустріченй з експертами з Ляйпцігу. За результатами обговорень на початку 2017 року оберуть один варіант, який у січні затвердить сесія Львівської міськради.

Після цього протягом півроку розроблятимуть проектно-кошторисну документацію. Тоді стане відома вартість реконструкції. Розпочати роботи, за словами Олега Шміда, планують у другій половині 2017 року. Завершать проект навесні 2017 року.

Облаштування вулиці Бандери здійснюватиметься за кошт Львівської міської ради та Міністерства економічного співробітництва та розвитку Німеччини.

zaxid.net