212 письмових звернень надійшло до Львівської митниці ДФС

Упродовж січня-липня 2016 року до Львівської митниці ДФС надійшло 212 письмових звернень громадян, що на 153 звернення більше, ніж за аналогічний період 2015 року, з них 199 заяв (клопотань) (93,9%) та 13 скарг (6,1%), пропозиції (зауваження) не надходили.

Основні питання, що порушували громадяни у січні-липні 2016 року, стосувались порядку тимчасового ввезення та транзиту транспортних засобів, митного оформлення транспортних засобів і товарів, нарахування та звільнення від митних платежів, розгляду справ про порушення митних правил, працевлаштування в митниці тощо.

За результатами розгляду 10 скарг, які надійшли до митниці у звітному періоді, усім скаржникам надано вичерпні роз’яснення та повідомлено про результати розгляду їх скарг. За результатами проведених перевірочних заходів за інформацією, вказаною у скаргах, порушень з боку посадових осіб митниці не встановлено. Одна скарга була переслана за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян» відповідному органу. Станом на 01.08.2016 року здійснюється розгляд 2 скарг (надійшли у липні).

Також у січні-липні поточного року керівництвом Львівської митниці ДФС проведено 23 особистих прийомів громадян, на яких були присутні 25 осіб (у січні-липні 2015 року – 31 особистих прийоми). Зокрема, у липні поточного року керівництвом Львівської митниці ДФС проведено 9 особистих прийоми громадян.

Під час проведення особистих прийомів громадянами було подано 22 заяв (клопотань) та 1 пропозицію (зауваження), скарги під час особистих прийомів не подавались. В основному, звернення громадян стосувались питань ввезення транспортних засобів для використання в зоні проведення АТО та щодо порушення митних правил (винесення постанов у справах про порушення митних правил), звільнення від митних платежів, завершення договору про співпрацю, надання матеріальної допомоги, а також можливості працевлаштування у Львівській митниці ДФС. Пропозиція стосувалась питання розміщення додаткових інформаційних знаків (табло чи світлофорів) щодо розмежування смуг руху перед пунктами пропуску, в яких запроваджено експеримент по розмежуванню руху автомобілів на українській та іноземній реєстрації.

В усіх випадках звернень на особистому прийомі громадянам в усній формі, а за необхідності – письмово, надавались вичерпні роз’яснення з приводу порушених питань.

Порушень посадовими особами митниці положень законодавства про звернення громадян, невирішення порушених у зверненні громадянин обґрунтованих питань, які належать до компетенції посадових осіб, що призвело до повторних звернень, не встановлено. Порушень термінів надання відповідей на звернення громадян чи фактів ненадання відповідей не зафіксовано.

Слід також зауважити, що з метою можливості зручного та ефективного спілкування громадян із керівництвом Львівської митниці ДФС, з травня поточного року керівництвом митниці запроваджено проведення особистого прийому громадян, за їх бажанням, у форматі відео-конференції в он-лайн режимі через Skype - зв’язок (адреса для зв’язку: lviv.customs@outlook.com). Детальна інформація про порядок і графік особистого прийому громадян керівництвом Львівської митниці ДФС розміщена на субсайті ГУ ДФС у Львівській області в мережі Інтернет за адресою: lv.sfs.gov.ua в розділі «Приймальна громадян»/«Графік особистого прийому».